Lembongan eiland

30 april 2016 - Sanur, Indonesië

Vandaag zijn we met een Ferry naar Lembongan eiland gevaren, flinke golven en de boot wilde af en toe vliegen. Was ook niet zo'n grote boot. We hadden het volledige pakket geboekt. We zijn eerst met een boot met een glazen bodem een stuk de zee op gevaren. Daarna kregen we tijd om te snorkelen. Dat was erg leuk, we hebben hele mooi vissen gezien, prachtige kleuren. We hebben wel gelachen om onze Japanse medereizigers, die gingen het water in met kleren, regenjasje (capuchon op) en een reddingsvest. Daara een ritje gedaan met de banaan, haha gelukkig ging het niet zo erg snel en bochterig. Terug op vaste land een lunch. Na de lunch hebben we een eiland toer gemaakt. In een klein tralala twilididie autootje haha. We zijn op een paar mooie plekken geweest. En nog met een soort gondel (inclusief de gondelier, die de boot met een dikke bamboe stok voortduwde) een vaartochtje gemaakt door de mangrove. Soort moeras bomen. Op de terugreis gelukkig een grotere boot, minder last van de golven. Was een leuke dag.