Tanah Lot tempel

27 april 2016 - Sanur, Indonesië

We zijn alweer een paar dagen op Bali, heerlijk. We hebben eerst 2 dagen rust genomen. Het rondreis programma was erg druk. Vandaag zijn we naar de tempel Tanah Lot geweest. We hebben een chauffeur genomen, 1.45 min om er te komen. Het was druk in Denpasar, waar we doorheen moesten. We hebben daar de zonsondergang gezien, was erg mooi. Het laatste stuk kwam er bewolking, jammer maar we vonden het toch erg mooi. We hebben ook de holy snake gezien, een zwart/wit slangetje, ook aangeraakt. En we hebben het holy water gedronken. Daarna kregen we van een priester rijst op ons voorhoofd geplakt met dat heilige water en een bloem ( een Frangipani, die echt heerlijk ruikt) achter ons oor. Als we nu de Staatsloterij niet winnen weet ik het ook niet meer haha. Morgen verhuizen we naar een ander hotel, waar we een week blijven.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eef en jet:
    27 april 2016
    Hoi hoi wat leuk om te lezen al jullie verhalen. Nu lekker op Bali bijkomen en alle belevenissen laten inwerken. Bali is prachtig. Wij hebben toen ook laatste dagen uitgerust in Sanur Beach. Geniet er maar lekker van. Lieve groetjes Eef en Jet
  2. Carolien Heijstraten:
    2 mei 2016
    Hé lieve Carla en Frans, wat doen jullie ontzettend veel. Even een paar dagen niet gekeken en alweer allerlei reisverhalen. Super leuk! Geniet ervan :) Wanneer gaan jullie lang uit op het strand om bij te komen? Hi, hi....ja eigenlijk zonde van de tijd. Uitrusten doe je hier maar weer. Kus Carolien