Laatste dag van de tour

24 april 2016 - Sanur, Indonesië

Vandaag om 6 uur dolfijnen spotten in een soort kano. Na een half uur op zee lieten de dolfijnen zich zien. Leuk hoor, een paar dolfijnen maakten mooie sprongen. We hebben mooi filmpjes gemaakt. 7.15 terug in de villa, jammer we moeten eruit... Na het ontbijt vertrokken naar de Gitgit-watervallen. Eerst weer over een flinke berg. Sonya zei dat het 3 kwartier naar  beneden lopen was en naar boven een uur. Viel mee. Wij waren sneller. De waterval was indrukwekkend. Weer de bus in naar de Ulun Danu Tempel, bij Bedugul. Onderweg kwamen we een groep apen tegen, zo schattig met kleintjes erbij. We mochten de bus uit dus we hebben mooie foto's kunnen maken. De tempel was een beetje toeristisch, alhoewel de plaatselijke bevolking, in vol ornaat, daar wel offers brachten. Verder een passar (markt) bezocht, Frans heeft een Breitling horloge gekocht, haha echt nep. Carla wat jasmijn thee. De lunch was dit keer a la card, is weer eens wat anders, een broodje hamburger en baquette gezond. Na de lunch hebben we de fooi aan Sonya, de chauffeur en de busjongen Agoe gegeven. De reis vervolgd naar Ubud. We kwamen bij toeval in een processie terecht, een heel dorp was uitgelopen. Wij in de file maar wel mooi om te zien. In Ubud zijn we nog naar een markt geweest. Bijna iedereen wilde naar het hotel, maar ja het stond op het programma. Om 7 uur dan eindelijk aangekomen in ons hotel in Sanur. Het rondreis programma is afgelopen. Vanaf nu rust (zon, zee en strand) en op eigen gelegenheid dingen doen.

1. Carolien Heijstraten:
    27 april 2016
    Ik heb veel gemist en moest even terug lezen.
    Voel je je al weer wat beter, Carla? Jammer van Mount Bromo, maar je kunt niet alles altijd zien en doen. Volgens mij zijn jullie wel toe aan even uitrusten, wat een geweldige trip! Super leuk.