Bali

23 april 2016 - Lovina, Indonesië

Wat was t vroeg vanmorgen. Na 1,5 uur reizen kwamen 2 van onze reisgenoten erachter dat ze hun koffer in de kamer hadden laten staan. Iedere dag, als we vertrekken van een hotel, zetten we de koffer buiten de kamer. We hebben dus een pauze van 1,5 uur gehad bij een busstation. Uiteindelijk om 11 uur (Java tijd) bij de boten aangekomen. Gelukkig niet lang gewacht en een grote boot. Wat Sonya erg fijn vond. 1 uur Bali tijd (we gaan weer een uur vooruit, verschil met Nederland is 6 uur later) aangekomen in Gilimanuk, Bali. Na de late lunch hadden we nog een lange rit naar ons hotel in Lovina. Dit omdat NRV wil dat we een omweg maken om t eiland te zien.  Is weer berg op berg af, soms vond Carla dat wel eens eng. We hebben nog een stop gemaakt bij rijstvelden met een mooi uitzicht. En wat heel bijzonder was, er hingen twee vliegende honden in een bosje. Soort grote vleermuizen. Om 7 uur eindelijk in het Puri Saron hotel, in Lovina. Dat was het waard om op te wachten. We hebben villa 4 en dan bedoelen we ook een villa. Met eigen privé zwembad, waanzinnig grote badkamer, natuurlijk buiten een groot terras met bedden en een soort hemelbed hihi. 5 gasten hebben een villa aan het strand, wat een mazzelaars zijn wij. Jammer dat we hier naar 1 nacht blijven. Morgen 6 uur naar de boot, dolfijnen spotten.