Lange reisdag

20 april 2016 - Malang, Indonesië

Na een lekker ontbijt (beetje lang op de gebakken eitjes gewacht) om 10 voor 8 vertrokken. Vandaag een busdag. Één van onze medereizigers was jarig vandaag en ze waren ook vandaag 25 jaar getrouwd! Dus kregen ze twee taarten van het hotel en Sonya heeft piano gespeeld en wij gezongen. Bij de koffiestop de eerste taart op, lekker hoor!  Om 10 uur verlaten we Midden-Java, welkom in Oost-Java. Na de lunch was de rit nog 5,5 uur. Onderweg een ongeluk gezien, auto in de sloot. We zijn trouwens toch verbaasd dat het hier allemaal net goed gaat. Auto's, scooters, fietsen, alles over één baan en alles haalt elkaar in. We moesten weer over een behoorlijke pas rijden, soms wel een beetje eng.... Gelukkig alles goed goed gegaan. Onderweg nog gestopt bij een waterval. Om 6 uur aangekomen bij het hotel. Vlakbij een Mall, het leek de zwarte markt van Beverwijk wel. We hebben wel gelachen met het eten. Met 4 medereizigers neergestreken bij een soort steakhouse. Ze hadden geen limonade, dus dat hebben we zelf even in de supermarkt gehaald. Ze spraken ook geen woord Engels, iemand van de straat laten vertalen haha. Kwam uiteindelijk goed, lekker gegeten. Morgen half 11 vertrek, uitslapen!!