Fietsen in Jogjakarta

19 april 2016 - Solo, Indonesië

Half 8 vertrokken naar de batik "fabriek" waar ze schilderijen maakten. Mooi maar wij hangen dat niet op. Vanaf de batik met een becak (fietstaxi) vervoerd naar de sigarenfabriek. Was zo ontzettend leuk! En we zullen wel een bezienswaardigheid zijn geweest met 30 becaks! We kwamen door kleine straatjes, zo armoedig allemaal. Wij zijn echt verwend. De sigarenfabriek was heel bijzonder om te zien. Wat een werk, ik (Carla) mocht ook twee sigaren maken. Erg leuk. Verder met de becaks naar een Wajong show, waar ik (Carla) gelijk een paar keer gestoken ben, zelfs op mijn ooglid. Het licht was stuk dus de show viel een klein beetje in t water. Verder met de fietstaxi naar de tempel van de sultan. Hij was niet thuis, jammer. Weer in de becaks naar de lunch. We aten natuurljk weer Indonesisch, lekker hoor, met een live band op de achtergrond. Haha we wilden ze allemaal betalen om op te houden. Met kleine busjes naar de volgende batik fabriek, kleding, tafelkleden enz. Met de grote bus naar de Prambanan tempel. Mooie foto's gemaakt. Het weer is trouwens prachtig, gisteren ook. Erg warm en vochtig. Weer de bus in want we slapen in Solo. Heerlijk bij de Japanner gegeten! Morgen heel de dag in de bus...... Wake up call weer 6 uur. Truste.